amanda bergqvist♥

Slutar på bloggen

Kategori: Allmänt

Hej jag har inte bloggat på ungefär 2-3 månader och förlåt för det men det är så mycket jag har gått igenom,mina föräldrar har seperarats,jag har skaffat pojkvän,börjat skolan(fast inte varit i den på 3 v.).Jag mår jävligt bra fast mina föräldrar har seperarats men jag orkar inte med allt jävla bråk och det orkar jag ikke ta upp i bloggen.
Jag har skaffat världens bästa kille som är allt för mig just nu.Han är det bästa som har hänt mig.Min älskling! 
Älskar han,älskar min familj och mina vänner,det ska ni veta!!!
Jag började skolan för ungefär 2-3 månader sen och jag har inte gått i skolan dem senaste 3 veckorna.Dem två första var jag rejält sjuk och tog pencelin och allt jävla skit och sen den här veckan orkar jag verkligen inte skolan efter allt jävla bajs som jag har kommit efter i och orkar inte gå i skolan när jag mår så jävla dåligt när jag bråkar med morsan.Tonåren är det värsta som finns alltså..! *SUCK* 
Aja jag ska inte blogga mera det kanske blir senare i livet men just  nu orkar jag inte så ni får ha det så bra!
puss hej! :* 
Kommentera inlägget här: